Rekrutacja

Niezbędne dokumenty:

Procedura naboru:

Podpisane i zeskanowane dokumenty (łącznie ze skanem dyplomu ukończenia studiów lub potwierdzenia ukończenia studiów) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:

mtrela@zarz.agh.edu.pl

Po akceptacji zgłoszenia, mailowo bądź telefonicznie poproszeni zostaniecie Państwo o złożenie powyższych dokumentów w oryginale u kierownika studiów (pok. 105, bud. D14) lub o przesłanie ich pocztą na adres: Wydział Zarządzania, ul Gramatyka 10, 30-067 Kraków, z dopiskiem: Studia podyplomowe ZTD Mariusz Trela

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Dodatkowe informacje:

  • Warunkiem uruchomienia studiów jest zakwalifikowanie się co najmniej 22 kandydatów
  • Numer konta bankowego zostanie podany po zakwalifikowaniu się kandydata
  • Słuchaczami studiów podyplomowych mogą być absolwenci studiów legitymujący się dyplomem licencjata, inżyniera bądź magistra
  • Zajęcia odbywać się będą w soboty i w niedziele najczęściej co trzy lub cztery tygodnie
  • Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie poszczególnych przedmiotów i zdanie egzaminów
  • Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych AGH